Szakdolgozati rinya

 2013.01.09. 10:02

Rinya on: Btw idegbaj van a köbön. Utolsó évemet húzom a főiskolán, szakdogát kéne írni, motiváltság viszont 0. Én voltam a hülye, ott rontottam el, hogy nem jutott eszembe témát változtatni, amikor még megtehettem volna. Igaz is, az álomtéma jóval a határidő lejárta után jött velem szembe. Most itt ülök meglőve, korog a gyomrom, rendet kéne rakni, szellőztetni, a törpét kiengedni és hatalmas lendülettel belekezdeni az írásba. Nincs lehetetlen számomra, ezt a fogalmat már nem ismerem (nem volt ez így mindig, imádtam használni főleg a négy év pokol alatt amit egyetemnek neveznek) de mennyivel jobb lenne arról írni amit igazán akarok. Így a kihívás csak igazán, de kedvem az aztán büdös nagy nulla. Rinya off.

Oké, összevakarom magam, rendbevágok mindent 10 perc alatt és próbálkozom. 

Címkék: Rinya Fősuli

A bejegyzés trackback címe:

https://paralelluniverses.blog.hu/api/trackback/id/tr655007794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása