First

 2013.01.09. 09:45

Mindig különös érzés tölt el ha új blogba kezdek. Korábbról már voltak hasonló élményeim, kezdve a legelső windows live-os fióktól a freeblogon át egészen a blogspotig. Mindenhol rosszul éreztem magam egy idő után, túl sokan kezdtek ismerni és így ítélkezni, itt viszont egy árva lélek sem tudja (haha a google egyből kidobja fogadok) ki vagyok és miért írok, szóval utolsó lehetőségként a bloghura esett a választásom. Ifjonc tejszagú korom óta firkálok naplót, blogot akármit. A lényeg a megörökítés. Szeretek írni. Sokáig nem is voltam ezzel tisztában, teljesen más irányba kanyarodtam pályaválasztás terén. Végül négy kínkeserves bukdácsolással töltött év után otthagytam az első egyetemet (a szüleim ki is utáltak) de ezt életem legjobb döntéseként aposztrofálom azóta is (mármint az egyetemváltást, nem a szülőket). Engem az írás kikapcsol, segít elrendezni a gondolataimat, nem mellesleg nyugodtan kihisztizhetem magam a főiskolai szemétségeken és a párom időszakos bekattanásain is. Következmény? Ki tudja. Az életem olyan változásokon esett át az utóbbi egy évben (és van egy olyan sandám, hogy még fog is) hogy nem AKAROK törődni ezzel. Majd ha itt lesz. És akkor állok majd elébe.

Címkék: Semmikülönös

A bejegyzés trackback címe:

https://paralelluniverses.blog.hu/api/trackback/id/tr345007759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása